Klachtenregeling Bijster Care B.V.

Bijster Care B.V. streeft naar de best mogelijke zorg en ondersteuning. Toch kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent. Wij nemen klachten serieus en zien deze als een kans om onze dienstverlening te verbeteren.

1. Bespreek je klacht met de betrokken medewerker

Wij adviseren om de klacht in eerste instantie te bespreken met de betreffende medewerker. In veel gevallen kan dit direct tot een oplossing leiden.

2. Interne afhandeling via onze aandachtsfunctionaris

Kom je er samen niet uit of wil je de klacht liever met iemand anders bespreken? Dan kun je terecht bij onze aandachtsfunctionaris klachten:

Siham Rouam
✉️ siham.rouam@bijstercare.nl

Zij behandelt de klacht vertrouwelijk en zal samen met jou zoeken naar een passende oplossing. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging en binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie.

3. Externe klachtenregeling

Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht binnen Bijster Care B.V.? Dan kun je contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris via onze externe klachtenregeling. Bijster Care B.V. is aangesloten bij:

Klachtenportaal Zorg
🌐 www.klachtenportaalzorg.nl
✉️ info@klachtenportaalzorg.nl
📞 0228 – 322 205

Zij kunnen je ondersteunen bij het indienen van een klacht en begeleiden je in het verdere traject.

Belangrijk:

  • Je klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

  • Het indienen van een klacht heeft geen nadelige gevolgen voor de begeleiding die je ontvangt.

  • Indien nodig kan de klacht ook schriftelijk worden ingediend op ons adres:
    Bijster Care B.V.
    De Tienden 26c
    5674 TB Nuenen